Olej MANNOL TS-17 BLUE UHPD 5W30 LUZ MANNOL MN7117-IBC

Nadrozměrný Více info o Nadrozměru v doprava
OLEJ MANNOL TS-17 BLUE UHPD 5W30 LUZ MANNOL MN7117-IBC
  • Kategorie: Oleje a maziva
  • Výrobce:MANNOL
  • Model:Výchozí
  • Katalogový kód:MN7117-IBC
  • V nabídce od:29.05.2024
  • Dostupnost:na dotaz
  • Vaše cena: 90,20  / ks
  •  109,10  s DPH
  • 3,70  / 4,47  s DPH

Popis produktu:

Energeticky úsporný syntetický motorový olej (na bázi PAO) pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s přeplňováním i bez přeplňování, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Navržen speciálně pro ochranu strojů a jejich maximální využití bez ohledu na provozní podmínky.

Vlastnosti výrobku:
- Jedinečná nízkoviskózní syntetická báze obsahující PAO nejvyšší kvality s ideální viskozitou v požadovaném teplotním rozsahu v kombinaci s inovativním balíčkem aditiv poskytuje bezkonkurenční vlastnosti proti tření, opotřebení a zadírání, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, i těch nejsložitějších režimech, pracuje v poměrně širokém rozsahu okolních teplot a nabízí výraznou úsporu paliva;
- Syntetický základ a speciální posilovače TBN zajišťují oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, vynikající detergentně-disperzní vlastnosti (TBN> 10) a současně nízký obsah popela, což účinně omezuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje tvorbě usazenin všeho druhu a udržuje dokonalé díly motoru, zejména skupinu válec-píst, po celou dobu provozu mezi výměnami;
- Unikátní složení zajišťuje odolnost oleje proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad“ oleje proti usazování vodního kamene, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti až 90 000 km a v běžných motorech;
- Díky nižší viskozitě na bázi obsahující PAO má olej perfektní vlastnosti při nízkých teplotách, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrými vlastnostmi oleje

čerpatelnost a klikovost součástí motoru při nízkých teplotách, snadný „studený start“ (až do -35 ºC) a snížené opotřebení při spouštění;
- Kompatibilita se všemi systémy následného zpracování výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
- účinně chrání části motoru před všemi typy koroze;
- účinně se vypořádává se zvýšením smykového napětí během provozu způsobeným zvýšenou viskozitou v důsledku rozptýlení sazí;

Vhodné pro motory na zemní plyn (LNG) a ropný plyn (LPG).
Pro všechny typy těžkých vznětových motorů (dálkové nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky norem Euro I - V a VI, kde je povinná výkonnostní úroveň ACEA E8/E11.
Nedoporučuje se pro použití tam, kde je vyžadována specifikace SCANIA LDF-3.

  • Hmotnost (kg):1000
  • Poslední šance:
  • Repasovaný díl:
  • Nezle zaslat na Zásilkovnu:
  • Youtube na HP:
  • Nákup pouze na ICO:
  • Dvojité body:

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.

Položky označené * jsou povinné.