Nový člen našeho týmu - Chatbot

Jsme rádi, že Vám můžeme představit našeho nového virtuálního pomocníka - Káju, kterého jsme právě spustili s cílem zlepšit komunikaci a podporu pro Vás, naše zákazníky. V tomto článku se dozvíte více o tom, jak náš inovativní chatbot funguje a jak Vám může pomoci v různých situacích. Navíc doufáme, že Vás tento článek motivuje k jeho vyzkoušení.

S čím Vám Kája pomůže?

Pomoc s řešením dotazů ohledně objednávek
Jste si nejistí stavem své objednávky? Potřebujete změnit dodací adresu nebo upravit objednané zboží? Náš chatbot je připravený poskytnout Vám rychlou a efektivní pomoc s těmito i dalšími dotazy týkajícími se objednávek. Stačí se zeptat a během několika sekund obdržíte odpověď nebo Vám pomůže vyplnit jednoduchý formulář, který dotaz odešle k vyřízení příslušnému operátorovi.

Chatbot Kája.jpg (68 KB)

Pomoc s reklamacemi či vrácením zboží
Pokud máte potíže s reklamací či vrácením zboží, náš chatbot je zde, aby Vám usnadnil tento proces. Chatbot Vám celý proces vysvětlí a poskytne potřebné informace a odkazy na formuláře či kontakty. Takto ušetříte čas a energii při řešení těchto záležitostí.

Pomoc s výběrem zboží a jeho identifikací
Nemůžete se rozhodnout mezi několika produkty nebo nevíte, jaký, že ten náhradní díl je přesně pro Vaše auto? Náš chatbot Vám rád pomůže s výběrem toho správného produktu podle Vašich potřeb a preferencí. Chatbot Vám vysvětlí, jak identifikovat díl podle VIN kódu. Navede Vás na obrázkový katalog nebo přes jednoduchý formulář odešle dotaz našim prodejcům.

Kde našeho Káju najdete?

Hledat ho nemusíte, najde si Vás sám :-) Pokud Vás přece jen neosloví nebo jste na eshop.svetluska.cz opakovaně, tak ho můžete sami aktivovat kliknutím na modrou bublinu v pravém dolním rohu.

Chatbot Kája2.jpg (86 KB)

Vyzkoušejte si našeho nového člena týmu Káju při Vaší návštěvě eshopu a užijte si rychlou a efektivní pomoc ve všech těchto situacích. Jsme přesvědčeni, že tento inovativní virtuální asistent přispěje k lepšímu zákaznickému zážitku a usnadňí komunikaci mezi námi jako obchodem a Vámi jako našimi zákazníky. Těšíme se na Vaše názory a zpětnou vazbu, abychom mohli chatbota neustále zdokonalovat a přizpůsobovat Vašim potřebám.

Chatbot Kája3.jpg (21 KB)