Reklamace zbožíV případě, že se projevý vada na zakoupeném zboží máte právo zboží reklamovat. |
Kam zboží poslat: Světluška, s.r.o. Czech republic |
Prostudujte si Obchodní podmínky, aby se předešlo případným nedorozumněním. Ke zboží je nutné přiložit Reklamační protokol, případně další dokumenty prokazující odbornou montáž apod. |
Reklamační protokol |
Vrácení zbožíPodmínkou je nepoužité a nepoškozené zboží, nejlépe v původním obalu. K vrácenému zboží je třeba vyplnit a přiložit formulář. Odstoupení od smlouvy. Bez vyplněného formuláře nebude vrácená zásilka dále zpracována. |
Kam zboží poslat: Světluška, s.r.o. Czech republic |
Zboží zašlete zpět na Vaše náklady. Zásilky zaslané na náklady firmy Světluška, s.r.o. nebudou přijaty. Vyřízení a vrácení peněz urychlíte, když společně se zbožím zašlete č. Vašeho b.ú (bankovního účtu). Po-té co zásilku obdržíme, tak vyhodnotíme její stav a vystavíme opravný daňový doklad. Peníze zašleme na Váš b.ú. uvedený v formuláři o odstoupení od smlouvy. |
Odstoupení od smlouvy |
Pro další postup doporučujeme prostudovat Obchodní podmínky.
Veškeré další dotazy Vám rádi zodpovíme. nd@svetluska.cz tel. +420 547 212 047