Jak na opravený díl

01. 01. 2099

Objednáváte opravený, generálkovaný nebo repasovaný díl? Máme pro Vás několik důležitých rad.

  • VŽDY vyžadujeme starý kus k opravě zpět.
  • Pamatujte, že starý kus je třeba dopravit k nám, aby ho technik mohl posoudit.

Jak výměna dílu může proběhnout?

  1. Buď nám díl pošlete, technik jej posoudí a mi Vám odešleme ihned opravený díl z našich zásob.
  2. Díl si také můžeme vyzvednout. Můžeme pro něho poslat naši sběrnou přepravu. Tato služba stojí 220,- Kč bez DPH. O tuto částku bude následně navýšena objednávka. Částka je však orientační a např. u motorů nebo jiných nadrozměrů se může lišit.
  3. U některých opravených dílů lze využít tzv. "Výměnou zásilkou". Přepravce Vám doveze opravený díl a vy mu dáte ten starý, který předtím zabalíte. V tomto případě neřešíte, jak zásilku pošlete. Jak k nám starý díl dorazí, tak techik zkontroluje jeho úplnost a opravitelnost. Při využítí "výměnné zásilky" je účtovaná VRATNÁ záloha - obykle ve výsi 700,- až 2500,- Kč dle dílu, případně záloha uvedená u zboží.
  4. Pokud starý díl nemáte ještě vymontovaný a stále tzv. jezdí, lze si nechat zaslat opravený díl. V takovém případě je účtována VRATNÁ záloha. Ta je obvykle vrácena zpět na Váš účet v průběhu 4-8 týdnů, od okamžiku kdy k nám dorazí Váš starý díl. Starý kus putuje na servis do zahraničí a tam musí ověřit jeho opravitelnost. 95% dílů lze bez problémů znovu opravit.
  5. Pamatujte, že jde o univerzální pravidla. U větších celků, jako jsou motory, nápravy, převodovky nebo u speciálních  a nedostatkových dílů se mohou lišit. Vždy se platí, že najdeme optimální cestu, jak výměnu realizovat!
  6. Na opravené díly je poskytována záruka 6 měsíců.

Může nastat situace, že zaslaný (starý) díl bude nekompletní nebo bude na něm třeba vyměnit nějakou část, kterou nelze opravit. V tom případě Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví tzv. doúčtování opravy.

Výměna dílu je jednoduchá

Opravený díl je vždy odzkoušený a zcela funkční!

Jedná se o obecná pravidla a řešení problému s opravenými díly. Ty se mohou lišit od typu náhradního dílu, složitosti opravy, poruchovosti a dostupnosti starých kusů. Veškeré částky uvedené v popisu jsou bez DPH.

Po objednávce opraveného dílu Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví s Vámi jednu z nabízených variant.

Pokud přece jen něco nevyjde a věci nefungují jak mají, tak máte vždy možnost díl reklamovat. K reklamaci může být vyžadován výpis z diagnostiky. Záleží o jaký díl se jedná. V případě uznání reklamace Vám vystavíme Opravný doklad a to jak na daný díl, tak na zálohu na starý kus. Váš původní starý kus již vrátit neumíme. V okamžiku odevzdání je repasován.

V jakém stavu starý kus vrátit?

Abychom Vám mohli vrátit zálohu na starý kus, je třeba dodržet pár jednoduchých věcí.

  • Starý kus musí být umytý
  • Starý kus nesmí obsahovat žádné náplně např. olej, brzdovou kapalinu, naftu apod.
  • V případě, že má starý kus vstupy nebo výstupy musí být opatřeny zátkou
  • Starý kus musí být umístěn v karabici nebo paletě, označen štítkem s objednacím kódem
  • Starý kus je nutné vrátit do 7 dní od převzetí opraveného dílu. Po tomto termínu už nemůžeme garantovat zpětný odběr.

Jak poslat starý kus do opravy