Tato webová stránka používá pro funkční, komfortní a statistické účely cookies. Pokud s používáním cookies souhlasíte, klikněte prosím na tlačítko "Ano, souhlasím". Ano, souhlasím

Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

1. V případě, že se projevý vada na zakoupeném zboží máte právo zboží reklamovat.

2. Zboží vložte do balíčku a zašlete na adresu naší provozovny :

Světluška, s.r.o.
Vídeňdská 106e
619 00 Brno

3. Do balíčku přidejte vyplněný reklamační protokol.

4. Stav Vaší reklamace lze ověřit na telefoním čísle 547 212 047.

5. Po vyřízení reklamace budete informováni.

Reklamační protokol ke stažení.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Podmínkou je nepoužité a nepoškozené zboží, nejlépe v původním obalu. Zboží prosím zabalte a zašlete zpět společně s formulářem o odstoupení od smlouvy na adresu :

Světluška, s.r.o.
Vídeňská 106e
619 00 Brno
Česká republika

K vrácenému zboží je třeba vyplnit a přiložit tento formulář ! Bez vyplněného formuláře nebude vrácená zásilka dále zpracována !


Zboží zašlete zpět na Vaše náklady. Zásilky zaslané na náklady firmy Světluška, s.r.o. nebudou přijaty.
Vyřízení a vrácení peněz urychlíte, když společně se zbožím zašlete č. Vašeho b.ú (bankovního účtu).
Po-té co zásilku obdržíme, tak vyhodnotíme její stav a vystavíme opravný daňový doklad. Peníze zašleme na Váš b.ú. uvedený v formuláři o odstoupení od smlouvy.

Pro další postup doporučujeme prostudovat Obchodní podmínky.

Videonávod jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží

Další videonávody najdete ZDE