Tato webová stránka používá pro funkční, komfortní a statistické účely cookies. Pokud s používáním cookies souhlasíte, klikněte prosím na tlačítko "Ano, souhlasím". Ano, souhlasím

Články a aktuality

Duhy a neduhy Multicar - Elektroinstalace

Obrázek pro článek Duhy a neduhy Multicar - Elektroinstalace

Kdo z nás má pocit že si dokáže opravit poruchy elektroinstalace, musí uznat, že při opravách poruch na elektroinstalaci u vozidel Multicar 25 nejednou narazil. Sám mám zkušenost,že zjištění závady třeba u kmitající rafičky teploměru trvá třeba celých šest hodin.

Duhy a neduhy Multicar - Převody

Obrázek pro článek Duhy a neduhy Multicar - Převody

Jen málo vozidel v kategorii malých nákladních vozidel využívá základní vývojový typ převodů a rozvodů. U Multikáry je to, jak jsme již u těchto vozidel zvyklí, právě tak.

Certifikát - Upínací pásy a zvedací pásy

Obrázek pro článek Certifikát - Upínací pásy a zvedací pásy

Certifikáty námi prodávaných upínacích a zvedacích pásů. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Duhy a neduhy Multicar - Řízení

Obrázek pro článek Duhy a neduhy Multicar - Řízení

V minulém příspěvku Duhy neduhy Multicar 25 jsme rozvedli brzdový systém a jeho nedostatky. Tak, jak jsem slíbil, se vracíme opět k některým neduhům a to z oblasti řízení . Na celkovém pojetí řízení jsou  změny oproti modelům M 22 a M 24 nepatrné. Systém řízení je stále založen na osvědčeném systému převodů řídícími tyčemi. Základ tvoří převodka řízení, která je konstruovaná jako šneková, s průchozím kuličkovým šnekovým kolem a závitovou hřídelí. Převodka je vcelku odolná jak vůči tlakům a námaze, tak vůči opotřebení....

Zobrazuji 4 (13 - 16 Z celkových 29+)